Časté otázky a odpovědi
ČASTÉ OTÁZKY A ODPOVĚDI
JAKÉ JSOU OBCHODNÍ PODMÍNKY
- Plné znění Obchodních podmínek naleznete na trendvozickaru.cz/socialni-podnikani/trendyobchod
EXPEDICE A TERMÍN DODÁNÍ
- Zpracování objednávky je 2 – 3 dny od přijetí objednávky.
- V případě úhrady bankovním převodem – 2 – 3 pracovní dny od připsání platby na bankovní účet.
- Doručení zásilky přes výdejní místa Zásilkovny s.r.o je zpravidla následující pracovní den od předání zásilky dopravci.
- V případě osobních odběrů vyčkejte na potvrzení – informační SMS, e-mail o připravení zásilky k vyzvednutí na provozovně Holečkova 9, Olomouc.
STAV OBJEDNÁVKY
- Nelze sledovat on-line.
MOHU UPRAVIT OBJEDNÁVKU
- Budeme se snažit Vám vyjít vstříc, pokud nebude zásilka již vyexpedovaná, pošlete novou objednávku a vyčkejte na odpověď – je-li možná úprava, nebo potvrzení nové objednávky.
MOHU ZRUŠIT OBJEDNÁVKU
- Pokud nebyla objednávka předána dopravci Zásilkovna, lze ji zrušit telefonicky + 420 731 501 387, nebo e-mailem eshop@trendvozickaru.cz. Vždy je nutné vyčkat na potvrzení o zrušení objednávky.
MOHU SI ZBOŽÍ PROHLÉDNOUT
- Zboží je možno prohlédnout na provozovně Holečkova 9, Olomouc v pracovní dny od 7:00 – 15:30 hod.
KOLIK ZAPLATÍM ZA DOPRAVU
- Osobní vyzvednutí na provozovně v Olomouci je zdarma
- Přes výdejní síť Zásilkovny s.r.o. dle platného ceníku, který naleznete v Obchodních podmínkách trendvozickaru.cz/socialni-podnikani/trendyobchod
JAK ZAPLATÍM
- Hotově na provozovně.
- Převodem na účet 108097924/2250 Banka Creditas a.s.
- Je-li zasíláno přes výdejní síť Zásilkovny s.r.o lze platit při vyzvednutí zásilky hotově, nebo kartou, umožňuje-li to zvolená pobočka Zásilkovny.
- Formu úhrady si volíte sami a je Vám to potvrzeno v objednávce spolu s instrukcemi o platbě.
DOSTANU DOKLAD O ZAPLACENÍ
- K prodanému zboží vystavujeme fakturu.
- Nakoupíte-li za hotové na prodejně, vystavíme Vám paragon.
POKUD DOSTANU POŠKOZENÉ ZBOŽÍ, JAK MÁM POSTUPOVAT
- Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat zda není přepravní obal, či zboží jakkoliv poškozeno, v případě poškození můžete zásilku odmítnout, nebo postupovat dle Obchodních podmínek – odstoupení od smlouvy, reklamace trendvozickaru.cz/socialni-podnikani/trendyobchod
JSOU CHRÁNĚNA MOJE OSOBNÍ DATA
- Veškeré informace o Vaší osobně používáme výhradně jen pro potřeby prodeje zboží a nikdy je neposkytujeme v žádné podobě nikomu jinému. K informacím obsahujícím osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Více informací najdete v Podmínkách ochrany osobních údajů trendvozickaru.cz/socialni-podnikani/trendyobchod